Exit Only.

Denna veckan var oändligt tråkig då man vaknar tittar på bilen och konstaterar att det är frost på bilrutan, Inte mer med de man tar tag i sitt liv och fixar de, Men så fort man kommit fram till jobbet då jävlar kommer solaset så man får svettas hela dagen på jobbet. Sen så fort man ska åka hem då är de kallt igen... Jag hatar detta landet, jag gör verkligen de..De ända trevliga denna veckan var när jag åkte till min syster i onsdags, i normala fall så drar jag mig lite för att åka ditt av den anledningen att hon har två pojkar 2 och 5 år gammla som avgudar mig... förlåt.. som också avgudar mig. Inte att dom inte är asgoa när dem sover, Men när dem är vakna är dom ren Ondska, jag menar de ren Ondska. Efter ha suttit i sandlådan i 2 minuter med dem, hade jag sand på ställen jag inte visste fanns. Nu tänker ni garanterat "mm, men så är 5åringar", Nej nej, man får allting två gånger på sig, får man en skoppa sand i ansiktet så kan du ge dig fan på att de kommer en ny 2 hundradelssekunder senare från den andra.

Ondska, filosofiskt och teologiskt begrepp som sammanfattar det som är etiskt fel och därmed motsatsen till godhet. Smeknamn på ondska är William och Oliver.

I övrigt slutade den dagen rätt bra, fick en 5årig flickvän som heter Mia, men vi har ett öppet förhållande så fäll inga tårar tjejer.


// V to the L out _/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback