Time And Confusion

Kan man sakna något man aldrig haft? Den frågan ställde jag mig själv idag. Komplicerat? är inte livet alltid de? Kortfattat så är det två öar, jag, en tjej och ett hav. Problemet är just det att vi är på två helt olika platser i våra liv, Jag skulle inte kunna tycka mer om denna tjejen om jag ens försökte, Och hon har hela sitt liv planerat i princip vilket blir problematiskt. Jag har aldrig haft några problem med omställningar och att glömma det som varit, men har man fått sitt hjärta krossat vill man inte gärna ställa sig i den positionen och börja något nytt med någon som man inte vet  vad den känner för en... Det tråkiga är de att jag vet att denna tjejen och jag hade haft så jävla kul tillsammans, Men de är just de, vill man riskera "kalla handen" och ställa frågan. I slutändan finns de bara ett svar på detta de vet jag, eftersom jag inte kan sluta tänka på henne så har jag bara de alternativet, så jag vet egentligen inte varför jag kämpar emot, trots att situationen är som den är.

Över till lite gladare nyheter, Min tid närmar sig, snart är de dags då är jag officielt en TMNT _/

image5
Peace V.~

(Och lugna de kommer en TMNT review snart jag lovar ;) )

Kommentarer
Postat av: emma

det ska inte vara lätt!
alltid är det nått som är rövigt.

2008-05-19 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback